refurbished telefoons

iR

Wat is refurbished?


Een refurbished telefoon is eerder gebruikt maar volledig gerepareerd, schoongemaakt en voorzien van nieuwe onderdelen (inclusief batterij) én de nieuwste software. De refurbished telefoons van iRepairGSM zijn technisch gecontroleerd op minimaal 20 punten en hebben een geheel nieuwe buitenkant. Dit betekent dat de telefoon een nieuwe behuizing, nieuwe knoppen én een nieuw scherm (touchscreen en LCD) heeft. Daarnaast krijg je ook nog eens de originele Apple accessoires bijgeleverd. Het verschil tussen een refurbished telefoon van iRepairGSM en een nieuwe telefoon is hierdoor niet onderscheidbaar.


GARANTIEVOORWAARDEN


De refurbished telefoons van iRepairGSM worden altijd grondig gecontroleerd op mankementen en krijgen een uitgebreide check voordat wij ze aanbieden. Voor extra zekerheid ontvang je een standaard garantie van 12 maanden. Je hebt garantie op de moederbord van het product met uitzondering van de accu, adapter en glasplaat, waterschade, valschade en iedere vorm van door jezelf aangerichte schade is uitgesloten.


Gebruikersfouten


Je hebt wettelijk recht op een deugdelijk (goed) product. Dat betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben. Gaat het product in die periode stuk, dan heb je recht op gratis reparatie of vervanging. Je moet het product wel normaal gebruikt hebben.


Alle gebruikersfouten vallen binnen de 6 maanden garantieperiode. De ingebouwde accu en/of de batterij zal binnen deze periode als garantie gezien worden. De garantie is niet van toepassing op hardwareproducten of software zonder het merk van de fabrikant, zelfs als deze artikelen worden meegeleverd bij of samen worden verkocht met in combinatie van de hardware.


Waar heb ik wel garantie op


  • Microfoon / luidspreker (indien zonder stof of waterschade)
  • WiFi en overige netwerken (zoals 3G en 4G, bij geen wifi ontvangst)
  • Touchscreen (als deze gedeeltelijk het niet doet, binnen 6 maanden)
  • Accu / batterij (maximaal halfjaar garantie, indien snel leeg of warm worden)
  • Moederbord problemen (zoals software foutcode of netwerken)
  • Alle accessoires (maximaal 6 maanden garantie)

Waar heb ik geen garantie op


  • Buiten 12 maanden garantieperiode
  • Bij gebroken en/of gescheurde onderdelen
  • Bij loszittende onderdelen hoofdtelefoon aansluiting / AUX flex
  • Simkaart lezer gebroken
  • Alle knoppen zoals home, volume en powerbutton
  • Laadconnector vies of beschadigd
  • Alle vocht / waterschade gevallen
  • Gebroken cameralens of stof achter de lens

Copyright © All Rights Reserved